VPN, خرید

معرفی پروتکل های Open VPN و SSTP VPN

خرید Open VPN یک نرم افزار برای استفاده با VPN ها است که اجازه اثر متقابل نظیر به نظیر را می دهد و به میزان رمزگذاری بالا تکیه دارد که اجازه دور زدن بیشتر فایروال ها و پروکسی ها را بدهد. همچنین SSTP دارای یک میزان رمزگذاری فوق العاده است که نهایت امنیت و توانایی برای دور زدن فایروال ها را تضمین می کند.

buy-sstp-vpn-vs-openvpn

 

SSTP و  Open VPN

SSTP مخفف Secure Socket Tunnelling Protocol و یک گواهی 2048 برای رمزگذاری استفاده می کند. این روشی برای رمزگذاری است که اجازه می دهد بیشتر محدودیت های فایروال را دور بزند هنگامیکه متصل است. Open VPN یک نرم افزار منبع باز است که اتصال نقطه به نقطه یا سایت به سایت ایجاد می کند. هر دو سطح مساوی از امنیت را تضمین می کنند فرقی ندارد شما کدام را انتخاب کرده باشید، داده های شما حفاظت شده خواهد بود.

مزایا و معایب خرید SSTP و Open VPN

SSTP میزان رمزگذاری بالایی برای ایجاد اتصال ثابت و امن استفاده می کند. این می تواند از فایروال هایی که ممکن است دیگر انواع اتصالات VPN را رد کند، بگذرد. با توجه به ماهیت آن، SSTP اغلب برای شبکه هایی که نیاز به نهایت امنیت دارند مانند شرکت ها، صنایع یا دیگر موسسات آموزشی استفاده می شود.

با این حال این پروتکل بدون جنبه های منفی نیز نیست، SSTP بر روی بیشتر سیستم عامل های بدون افزایش سرعت زیاد در بخش کاربر کار نخواهد کرد. این روش VPN تنها روی سیستم عامل ویندوز ویستا یا جدیدتر کار می کند. حرکت نزولی اصلی دیگر برای استفاده رمزگذاری SSTP، به طور معمول هزینه بیشتر آن برای شما است بنابراین هزینه آن چیزی است که باید در نظر بگیرید.

Open VPN نرم افزاری است که به آسانی روی بیشتر سیستم عامل ها و همچنین سیستم عامل های موبایل نصب می شود. بدون محدودیتهای روی سیتم عامل یا پلت فرم، این اجازه می دهد که Open VPN روی همه دستگاه های شما استفاده شود که به طور مخصوص برای کسانی که سفر می کنند مفید است و اغلب برای کسانی که به امنیت کسب و کار را رسیدگی می کنند نیاز است.

Open VPN ممکن است روی بیشتر پلت فرم ها در دسترس باشد، اما به منظور درست کار کردن نیاز به برخی تغییرات توسط کاربر دارد. اگر شما به تازگی از VPN استفاده می کنید یا به آن را درک نکرده اید می تواند منجر به نا امیدی غیر منتظره ای و افت تجریه استفاده از اینترنت شود. نکته منفی دیگر این است که Open VPN نیاز به نرم افزاری دارد برای اینکه برای کار نصب شود، اگر آن روی دستگاه شما در دسترس نباشد ممکن است نیاز به کار اضافی باشد که نیازمند توانایی فنی است که کاربر آن را ندارد.

در هر صورت، ما می توانیم به شما کمک کنیم که یکی از این وی پی ان ها را خرید کنید.

انتخاب و خرید VPN ممکن است ساده نباشد. کارشناسان ما لیست کوتاهیی از بهترین ارائه دهندگان خرید VPN را فراهم کرده اند که می تواند به شما در تصمیم گیری بر اساس تعیین نیازهایتان کمک کند.خرید این VPN را میتوانید در parsvpn.net انجام دهید

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net