خرید

ارائه رایگان VPN و کریو در مرورگرها

کاربران مدرن اینترنت تا حدی مهمل نما ، به دنبال اتصال بیشتر و قابلیت تماس بیشتر از قبل هستند، در حالیکه به طور همزمان به دنبال حفظ حریم خصوصی نیز هستند. آیا این دو ایده می توانند کنار هم قرار بگیرند؟ این یک عمل ماهرانه است، اما بسیاری از افراد به ابزارهای VPN و کریو برای افزایش امنیت و حریم خصوصی آنلاین خود وابسته اند.

vpn security and privacy

خرید کریو و وی پی ان

کریو و وی پی ان Opera اولین مرورگر وب است با یک بسته ابزار VPN رایگان بنا بر استاندارد ( با داده های VPN نامحدود)  است، این مشکل است که تصور کنیم این رقابت تقاضا را دنبال نخواهد کرد. هیچ چیزی هنوز اعلام نشده است، اما ظاهر برای نسخه های کروم و فایرفاکس با VPN یکپارچه به سختی یک سورپرایز است ، نظر شما در مورد ابزار VPN بکار برده شده توسط Google چیست؟

Opera می تواند یک ابزار VPN بدون لحظه ای فکر عرضه بدارد برای اینکه این یک مدل بسیار متفاوت برای Google است. Google می تواند پول زیادی بدست آورد با برداشت داده های ممکن بیشتر در مورد کاربرانش و سپس از آن اطلاعات برای ارسال آگهی های تبلیغاتی هدفمند استفاده کند. اما اگر موزیلا هدایت Opera را دنبال کنند، ممکن است گوگل بی هیچ چاره ای باقی بماند.

ورود به VPN مرورگر برای Opera مهم است وقتی مردم در مورد امنیت و حریم خصوصی خود نگران هستند. نگران بودن و دانستن اینکه چه کاری باید انجام شود دو ایده کاملا مجزا هستند. هر کسی که در مورد تمام نظارت آگاهی داشته باشد یا دیگر اشکال تهاجم به حریم خصوصی در مورد اینکه VPN چیست آگاهی ندارد، چه برسد به نحوه استفاده ازآن.

گفته می شود که افشاگری های Edward Snowden، و کوبیدن بی رحمانه دولت بریتانیا برای جمع آوری اطلاعات بیشتر و بیشتر در مورد استفاده از اینترنت مردم  را آگاه ساخته که نیاز است کاری انجام دهند. مجهز کردن مردم به ابزارهایی که آنها نیاز دارند حداقل تا حدی، اولین مرحله به سوی اجازه آنها برای گرفتن کنترل حریم خصوصی و امنیتشان است.

این فقط در مورد حفظ حریم خصوصی نیست، البته، اینترنت گمان می رفته است که موانع را بشکند اما در سال های اخیر به نظر می رسد که امکانات جدید ایجاد شده است. وب سایتها و سرویس های مسدود شده به صورت منطقه ای ممکن است نا عادلانه و غیر دموکراتیک باشد، اما موضوعات جدی بیشتری وجود دارد مانند Great Firewall از چین که از دسترسی به اطلاعات مهم جلوگیری می کند. بدست آوردن گزینه های بیشتر VPN تنها راهی است برای این مشکلات است.بنابر این دیگر برای کابرد های عادی نیازی به خرید VPN یا کریو کریو نیست ، اگر چه کماکان وی پی ان هایی که از سایت های معتبر مانند parsvpn.net خرید میشوند کیفیت بسیار یالاتری دارند.

موزیلا احمق خواهد بود اگر اپرا را دنبال نکند همینطور گوگل. اما واقعا چیزی وجود دارد که مردم دلسرد را علاقمند به استفاده از امثال این ابزارها می کند.

خرید کریو و خرید VPN در parsvpn.net